liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

woensdag 5 januari 2011

UFO's calling

Niets menselijks is mij vreemd.
Net als de meeste andere quilters heb ook ik een aantal ufo's liggen.
Toch werkt dit niet voor mij en ik heb dan ook besloten daar iets aan te doen
Drie quilts zijn inmiddels gedubbeld en kunnen dus doorgequilt worden.
Een ervan is mijn geheime project, waar ik al aan begonnen ben met quilten.
En de roodwitte heb ik ook al even onderhanden genomen...


Like most quilters I have got a few UFO's.
I can't cope with that very well so I decided to do something about it.
Now I've got three quilts already sandwiched.
The topquilt is my secret project on which I started quilting already.
The red/white one in the middle I've put on the machine also.

En terwijl ik hard aan het werk ben wordt aan de andere kant van de muur uitgerust.......
Mijn beide dames zijn moe van hun sneeuwwandeling.
Omdat de sneeuw weer wat aangevroren is, is het zwaar erdoor heen te lopen
 Vooral voor Kaya, mijn zwarte herder....die wat last heeft van de achterpoten

And while I'm working hard on my quilts, on the other site of the wall there are some dogs resting....
They are tired from walking through the snow.
The snow is frozen again so it's hard walking through.
especially for Kaya, my black shepard, who has some problem with her back legs.

Vandaag een beetje onverwacht op bezoek gegaan bij mijn quiltvriendin, altijd weer heel gezellig.
 We hebben mekaar gevonden hoor.....als we geen 10 quilts gevonden hebben die we ZEKER gaan maken.......
ik denk dat ik toch maar voor een paar ( quilt-) levens moet bijtekenen.
tenminste zolang er niemand ( heel duidelijk!!!!) stop zegt....

Today I went, a bit unplanned, to my quiltfriend, as always we had a good time.
We always enjoy each others companie....like today......we found about 10 quilts of which we are ABSOLUTELY SURE we're going to make them all....
I think I'll have to sign up for a few ( quit) lives more.
At least untill somebody tells us very clear to stop..........

groetjes: fien

1 opmerking:

Blogger zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...