liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

donderdag 24 maart 2011

over kadootjes en zo.......

Hier is Fien weer, bijna helemaal opgeknapt.
Jee, wat was het druk de laatste dagen.......een paar dagen bezoek, zelf op bezoek gaan en nog gewoon wat beslommeringen.
Maar we hebben het weer overleefd....en nu wil ik jullie laten delen in het plezier van al die kado's die ik nog kreeg voor mijn verjaardag.

Fien's here again...almost flufree!!
Beside that it has been very busy for a couple of days..... days filled with visitors, going out to visit some people and then the more common things.
But  we survived....and now I want to share all the pleasure my birthdaypresents brought me!

Van mijn quiltvriendin kreeg ik natuurlijk 'stoffige' kadootjes hihihihi
mooi , maar vooral ook degelijk verpakt, dus had wat moeite met uitpakken.....


my quiltfriend surprised me with beautiful fabrics...they were packed beautiful but also firm...took me a while to open hihihihihihi

deze maakt ze ook nog voor me......en dat is een hele luxe vergeleken met het oude bakje dat ik eerst gebruikte voor mijn draadafval

she made me this one to....very luxuery compared with the old plastic box I used before


mijn borduurvrienden/vriendinnen verwenden me ook stevig

I was spoiled by my embroideryfriends to....



mooie bloemen en planten

beautiful flowers and plants

quiltboeken, quiltingbooks
prachtig geborduurd set
beautiful embroidered set


kimmy maakt prachtige dingen van theezakjes
kimmy makes beautiful art from teabags



een prachtige film waar ik alleen nog maar ooit een klein stuk van gezien heb

a beatuful movie that I only watched a little part of


lekker dingen voor bij het aziatisch koken
tasty things for asian cooking

.......en bijpassende tafelversiering..
....and matching table embellishing


een nieuw handwerkschaartje...én doekjes voor het wassen van quilts

 new  scissors and something to wash my quilts without bleeding


het schaartje was hard nodig.....de mijne had ik al een eeuwigheid.
dacht eerst een jaar of 18-19 maar het moet wel dichter bij de 30 jaar zijn...ik gebruikte het op school bij mijn borduurwerk en voor appliceren.
Omdat het ook al vaker gevallen was, waren de puntjes eraf gebroken
toch zal ik het met pijn en moeite in de prullenbak  laten verdwijnen....afscheid nemen is zwaar, al heb ik nu een schitterend nieuw schaartje

I needed the new scissors badly.....the old one I've had forever....
First I thought it was 18 or 19 years old but thinking back it has to be about 30 years already, I used it in school.
I dropped it a few times so the points broke off..
But my heart breaks when I'm thinking of throwing it away.........it's hard to say goodbye after such a long time....in spite of the new one.

Houden jullie het lezen nog even vol?
dan nog even de stand van zaken wat mijn quiltwerk betreft.
Ik ben niet zo heel hard opgeschoten in deze drukke dagen.......een aantal blokken doorgequilt

Still not getting tired of reading here?
Because I want to show you that I worked on my quilt to, although the  days were so busy.
not as much as I wanted ofcourse......

Maar het was nog altijd genoeg om er blaren van te krijgen......

but still enough work to get blisters on my finger

groetjes: fien







2 opmerkingen:

Terray zei

Hoi Fien,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Jij bent goed verwent zeg!!
Allemaal prachtige kadootjes, werk aan de winkel.
Leuker freubelen en kokkerellen ;-)

Groetjes
Tertia

Quilting-Els26 zei

Mooie kadootjes Fien maar die kanarie slaat alles haha ik dacht jij wilde geen kooitjes meer in huis? Altijd gezellig hoor het fluiten van zo een beesie Die film hebben wij ook en is zeker de moeite waard om uit te kijken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...