liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

vrijdag 15 april 2011

bloemen

Nou, Fien zit wel goed in de bloemen op het moment.
Nog steeds heel leuk is het werken aan my tweets....die vele blaadjes en juist als je denkt een beetje genoeg te krijgen van al dat groen, mag je als beloning gaan werken aan die lekker felgekleurde bloemen!!!!
Fien is into the flowers lately.
I still enjoy working on my tweets....all those leaves, and just as you think you may get bored on them, you're rewarded by making the beautiful  bright coloured flowers!!!

kennen jullie dit nu ook?
je verzamelt al je reststoffen , gooit niets weg, want het kan nog weleeens gebruikt worden bij een ander project......een applicatie-quilt bijvoorbeeld.
en dan vind je een mooi patroon, je zoekt je spullen bij elkaar......en gaat dan internet op ( of de winkel in)
om stofjes te zoeken.
Dit gebeurde me nu dus ook weer, gelukkig zat ik op internet en stond ik niet in een winkel want ik heb even een goed gesprek met mezelf gevoerd.......
Ik was streng doch rechtvaardig...........en heb mezelf gemaand toch eindelijk met mijn restjes te werken aan deze quikt.
De kleuren wijken dan ook af van het voorbeeld, maar dat is geen probleem.....toch?

Do you recognize the following situation?
You collect all your scraps, don't throw away anything because you may need them to work with in a future project........like an applique quilt for instance.
And then you find a perfect pattern and start looking to get everything together for it....you go onto the internet ( or into a quiltshop) to search for the right fabrics.
That's what happened to me again, fortunately I was on the internet and not in a quiltshop, because I had to do some good talking with myself.....
I was hard but straight on myself..........reminded myself strongly to work with my scraps instead of buying new.
Therefore the colours will be different from the ones that are used originally but that doesn't mind (I think).

Maar dat zijn niet de enige bloemen in huis.
Ik had gisteren bezoek...en die brachten deze schitterende plant mee!!!

But these are not the only flowers in my home.
yesterdat I had visitors and they brought me this beautiful plant!!!!

Wij kunnen veel moois maken met onze stofjes....maar de natuur verslaat ons toch!!

Although we make beautiful things with our fabrics.
nature always beats us!!!!!!!

En nu ga ik alvast de delen van mijn tweeties knippen, want die mogen morgen mee naar mijn quiltvriendin........altijd weer gezellig, samen quilten!!!

And now I'm gonna cut the parts of my tweeties. because they are going with me tomorrow to my quiltfriend....it's always great, quilting together!!!!!

Groetjes: fien

2 opmerkingen:

Kathinca zei

Afwijken van de rest vind ik persoonlijk nooit een probleem. Het maakt je quilt eigen. Je Tweets worden erg mooi, dus lekker afwijkend blijven!

Klaske zei

Ik ben het met Kathinca eens, zo maak je er helemaal je eigen quilt van toch?
Je tweets word prachtig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...