liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

dinsdag 10 mei 2011

een geheim wordt openbaar!!!!

Eindelijk mag mijn geheime quilt op de blog.
Mijn inzending voor de OEQC in veldhoven
At last.........a secret is unveilled, my secret quilt is allowed to be published on my blog.
It is the one I send in for the OEQC in Veldhoven.

Nee.....ik viel er niet mee in de prijzen.
Maar het juryrapport was toch wel aardig....
en eenmaal terug thuis heb ik mijn quilt ingefluisterd dat ie voor mij toch tot een van de mooisten behoorde ;-)
ik ben blij dat ie weer thuis is en zijn eigen plekkie weer opvult!!!

No I didn't win any prize with it.
But the jury was kind for me and  made me proud....
When the quilt came home I told him that for me he was one of the most beautiful quilts ;-)
I'm glad he came home save and took his own place again !!!!

Ik heb wel weer een heerlijke dag gehad en van iedere minuut genoten........mijn benen en voeten iets minder......

I did have a great day and enjoyed every minute of it.........my legs and feet enjoyed it a little less.....

groetjes: fien

2 opmerkingen:

The Quilt Witches zei

je quilt is een muzikaal hart die de blues tussen twee mensen laat zien
Wij vinden hem heel mooi

Gerda en
mariëlle

Marie-José H zei

Weet je, alleen al het feit dat je je quilt durft op te hangen is een overwinning op jezelf. En je quilt was...euh....is... een plaatje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...