liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

woensdag 7 september 2011

to tweet or not to tweet...that's the question

O wat was die stroomloze dag toch heerlijk.
Lekker de hele dag met de hand hexjes zitten naaien !
En dat zonder ook maar heel eventjes geplaagd te worden door schuldgevoelens....over de afwas , de strijk, het stofzuigen, het schoonmaken van de badkamer!!!
En niet bang hoeven te zijn om gestoord te worden door telefoontjes van mensen die iets van je moeten ;-)

Oh wasn't that a nice, quite day when we didn't have electric power.
All day long sewing hexagons by hand!
And that without feeling just a bit quilty about the washing up, the laundry, the vacumecleaning, or cleaning the bathroom!!
And not having to be afraid of people ringing the phone because they want you to do something ;-)

kijk....en dan willen de hexagonnetjes wel opschieten!!!
and see the hexagons grow then!!!

Verder heb ik heeeeeel veeeeeeel op internet gesurfd.


I spend an awful lot of time surfing the internet.

Ik moest ideeën hebben voor een quilt én recepten voor een etentje met familie hier.
Als een terriér bijt ik me dan vast in die missies tot ik alles geheel naar mijn zin gevonden en geregeld heb.
Eindelijk heb ik dan ook alle stofjes bij elkaar voor mijn mysteriequilt.
De laatste zijn gisteren gearriveerd....net op tijd!!

I had to find inspiration for my quilts and recipes for a dinner with family.
I am very persisting when doing this untill I get exactly what I'm looking for.
At last I now have all the fabrics I wanted/need for my mysteriequilt.
It arrived yesterday....just in time.

Oja, en de recepten waren ook heerlijk!!!!!
Lekkere gerechten gestoofd in belgische bieren.
Als dank voor mijn schoonbroer, die altijd te porren is om weer een ontwerp voor een quilt te maken.

Oh, and the recipes turned out to be delicious too!!
Fine dishes stewed in belgium beers.
As a thank you to my brother in law, who is always willingly to design new quilts for me.

Over eten gesproken...ik vond deze week een babybeschuitje in de verpakking!!

talking about food....I found a babybiscuit in the package!!!!!!

Een aantal mensen hebben me gevraagd wanneer er weer eens een update komt van mijn tweets.
Nou.....voorlopig nog niet dus.
Ik had er nog aan verder willen gaan , maar ik kwam tot de ontdekking dat ik op het moment wel errug veel applicatiewerk heb liggen.
Dus moet ik even keuzes gaan maken........de tweets, de mysterie,tante sarahs garden ( met de hexagonnen),climbing vines, southern gentleman.
Ik denk dat ik eerst de mysterie maar eens zover mogelijk onder handen neem....dus de tweets hebben even rust!

Some people asked me for an update on my tweets.
That will take a little time.
I wanted to go further with it, but discovered I have a lot of applique work waiting for me.
So I have to make choises..........tweets, the mysterie, aunt sarah's garden(with the hexagons), climbing vines and southern gentleman.
I think I go ahead with the mysterie first....so the tweets can rest a little.

En zo houd ik me bezig met naaiwerk ......


And so I keep myself busy with sewing.....

En een beetje fröbelen........
waar dat laatste toe moet leiden????

and a bit of handycraft..........
where that has to lead to.....?????

Wie nog werkelijk denkt dat Fien's leven over rozen gaat..........nee hoor, ook ik heb grote problemen.
Blijkt dat mijn schoonzus een ander bed heeft gekocht!!
Ik hoop dat mijn weddingring nu toch nog groot genoeg is.
Ik heb al iemand opdracht gegeven om via slinkse wegen achter de nieuwe maten te komen.
Duimen jullie voor me dat ie toch nog past???

And for whoever thinks Fiens life is without any worries......I have a hugh problem right now.
It turned out my SIL bought a new bed!!!!
I hope my weddingringquilt still fits now.
I've asked somebody to try to find out the new size.
Please hope with me my quilt still fits!!

Groetjes: fien

2 opmerkingen:

Elly's freubel hoekje zei

Hey Adje
Wat zien die blommetjes er goed uit
jou veldje groeit gestaag
Je hebt weer fik wat omhanden, en idd kan niet alles te gelijk
Goede dozen zijn een prachtige oplossing hihi
ben wel heel nieuwschierig naar je mysterie, alsook waar die boomstam toe gaat leiden
Effe spannend zeg je cadeau het zou doodzonde zijn als ze nu een groter bed hebben want het is me een beauty!

Tot de volgende
Groetjes Elly

Marie-José H zei

Het zou toch wel al te gek zijn als die mooie weddingring niet meer past. Maar troost je, ik weet nog wel een bed waar hij erg mooi op staat:-)En om andere mensen nog wat nieuwsgieriger te maken, die ene quilt die wordt me toch mooi....mmmmm echt een plaatje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...