liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

vrijdag 19 oktober 2012

soms gaat het mis......

We kunnen niet meer door de ramen kijken, de schone was ligt torenhoog opgestapeld, op de slaapkamer krijgen we stoflongen, afwas werd sporadisch gedaan, alleen de vloer werd afentoe gestofzuigd en gedweild omdat er toch twee grote honden rondwandelen hier.
Alles voor dat ene hogere doel:
Meedoen aan de quiltwedstrijd bij marij.
en dan de grote desillusie..........

We can't look through our windows anymore, the clean laundry is piled up,dishwashing was done once in a while, the floors only were vacumed and  mopped occasionaly because we had to for the two dogs walking around here.
and all this for the greater cause:
Participating in a quiltingcontest organised by a dutch quiltshop.
and then the big dissapointment.....

Toen de quilt klaar was en ik em ophing bleek ie heel erg naar één kant te trekken.
Zolang ie op de bank /bed ligt of aan mijn quiltrek hangt valt het niet op.
Maar owee als ie aan een lat opgehangen wordt...
Ik heb em dus maar niet ingeleverd....maar ik vind em zelf wel nog steeds prachtig.
De turkish labyrinth

When the quilt was finished and I hang it, it wasn't straight at all.
As long as it lies on the bed/couch or is draped on my quiltingrack you can't see it.
But when you hang it on a rod, it's terrible.
I didn't enter the contest with it....but boy I still love it!!!
The turkish labyrinth

Hoe ik aan de naam kom?
Nou labyrinth is wel duidelijk, zo heet het blok.
En turks omdat ik de bloemen geappliceerd heb naar turkse patronen om bloemen te borduren.




How I got the name?
Labyrinth will be clear is the name of the used block.
And turkish because of the flowers I adopted from old turkish embroiderypatterns

Inmiddels kennen jullie mijn voorliefde voor heel drukke quiltpatronen.
de 'pebbles"tussen de bloemen vond ik wel erg geslaagd.
De eerste keer dat ik die maakte maar het bevalt wel erg goed.
Maar de rest van de quilt is ook druk versierd!!!!!

In the meanwhile I think you all know that I'm a big fan of dense quilting.
I love the pebbles between the flowers, first time I did this and it really suits me well.
But the rest of the quilt is dense quilted too

En hoewel ik het heel jammer vind van de wedstrijd ben ik toch erg trots op deze quilt

Sure I'm dissapointed in not entering the contest but I'm very proud of my quilt !!

En als ik er allemaal niet meer tegen kan, heb ik altijd deze nog.
Gekregen van een buurvrouw, grapje omdat de naam van de wijn leek op de naam van de persoon die in onze tuin kwam werken.

And when it's becoming all to much for me I still have this one.
Got it from my neighbour, as a bit of a joke because the name of the wine is the same as the name of the man that came and work in our garden

wel leuk dat diezelfde man naderhand nog eens aan kwam met deze....
als dank voor het feit dat wij medewerking verleenden door hem in onze tuin te laten graven

Nice that that same man came and brought us these......
as a thank you for allowing him to dig in our garden to repair the neighbours garagewall

Zo en nou weer op zoek naar een nieuwe quiltuitdaging!!!!

So now I can go and look for a new quiltingchallenge

Groetjes: fien

2 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

De quilt is echt super mooi!

Anoniem zei

Oh meid, wat jammer dat de quilt trekt, wanneer hij hangt, maar gelukkig ben jezelf heel blij en tevreden ermee en dat is het belangrijkste. Groetjes Wilma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...