liefde

liefde
mijn andere grote liefde....

welkom, welcome

welkom op mijn blog vol met quilt - (en een weinig andere) -verhalen.
Maak het jezelf gemakkelijk, neem er een kopje koffie of thee bij.
Een reactie mag, graag zelfs, maar is geen verplichting. ( doe ik bij anderen ook niet altijd)

welcome to my blog filled with quilt- and some other story's.
Make it cosy for yourself, take a cup of coffee or tea and enjoy.
Placing a comment is nice though no must. ( I haven't always time to do this by others too)

maandag 21 januari 2013

jee, wat een mooie give-away!!!

ja hoor, en oftie mooi is, deze give-away van de quilthoeve
Maar liefst 30 meter in totaal aan mooie quiltstofjes die ze weggeven.....daar "loop" je toch graag even voor om denk ik zo.
Kijk maar eens, je mag ook nog kiezen waar je voorkeur naar uitgaat.
wow, indeed a great give-away from de quilthoeve.
They're donating no less than a total of 30 meters of quilting fabrics......great reason to walk by don't you think?
See the picture to decide which one you like the most.

En Fien is ook niet gek natuurlijk....door deze link te plaatsen maak ik zelfs 2 (!!!!!) kansen om zo'n pakket te winnen.
Moet alleen de link met jullie allemaal delen dan...maakt de kansen weer wat kleiner hihihihi....maar ach, gun het mijn lezers ook van harte hoor, zou ook  mooi zijn  als het een "bekende" van me is die winnaar wordt!!!

Fien isn't crazy either, by placing this link here I've got 2 (!!!!!!) chances for winning!!
Just have to share this link with you all to do so.........makes my changes lesser ofcourse hihihih....but isn't it great sharing this link with so much people?............and would it be great too as one of my readers should win!!!!

Groetjes: fien

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...